Informatie - Leer Het Talent Kennen

Leuk dat u ons beter wilt leren kennen! Via onderstaande pagina’s helpen wij u graag de informatie te vinden die u zoekt.

Algemeen en Praktisch

Hier leest u wat wij denken over onderwijs en hoe het ons lukt om dat te realiseren. Ook vindt u hier praktische informatie, bijvoorbeeld over openingstijden, vakanties, verlof, wat kinderen mee moeten nemen naar school, enzovoort.

Organisatie

Hier vindt u informatie over wie er allemaal op onze school werken, wat zij doen en waarom.

Eigen voorschool

IKC Het Talent heeft een eigen voorschool. Wij leggen hier graag uit waarom we dat zo belangrijk vinden en hoe onze voorschool werkt. Wilt u meer weten over onze voorschool? Lees hier dan zeker even verder.

Brede talentontwikkeling

Wij vinden het heel belangrijk om kinderen voor te bereiden op een kansrijke toekomst. Daarvoor is veel meer nodig dan goed onderwijs in taal en rekenen. Op deze pagina vertellen wij u meer over de manier waarop wij op zoek gaan naar het talent in ieder kind en hoe wij dat gebruiken om zoveel mogelijk kansen te bieden. Ook besteden we hier aandacht aan de vele activiteiten die wij buiten schooltijd organiseren.

Ouders

Bij de ontwikkeling van uw kind is goede samenwerking tussen school en ouders onmisbaar. Hier leggen wij uit waarom we dat vinden en hoe we dat aanpakken. Ook informatie over de medezeggenschapsraad (MR) vindt u hier.

Ouderkalender en Schoolgids

Klik hier voor de ouderkalender
Klik hier voor de schoolgids
U komt op de website van Scholen op de kaart waar u behalve de schoolgids ook meer informatie over IKC Het Talent kan vinden.